SalonDFS

Υποστήριξη Είσοδος

Διπλογραμένοι πελάτες – Πως το διορθώνω;


Εάν καταχωρήσετε 2 ή περισσότερες φορές τον ίδιο πελάτη είναι πολύ εύκολο στο SalonDFS να ενώσετε τις 2 καρτέλες του ίδιου πελάτη.

Βήμα 1

Μπείτε στη λίστα πελατών (πρέπει να είστε σε επίπεδο διαχειριστή).

Δείτε τους πελάτες που θέλετε να ενώσετε τις καρτέλες τους.

Επιλέξτε τον πελάτη που θέλετε να διαγραφεί η καρτέλα του (π.χ. αυτόν που έχει λάθος τηλέφωνο ή ημερομηνία γέννησης ή όνομα).

Βήμα 2

Επιλέξτε (επάνω δεξιά) το κουμπί “Συνένωση πελάτη”.

Επιλέξτε τον πελάτη με τον οποίο θέλετε να ενωθεί η καρτέλα του.

Εάν δεν τον βρίσκετε εύκολα πατήστε ταυτόχρονα τα πλήκτρα [ctrl] και [F] ή εάν έχετε Apple [cmd] και [F]. Γράψτε το επώνυμο ή το τηλέφωνο του πελάτη. Μετακινηθείτε με τα βελάκια και θα το βρείτε.

Αφού τον βρείτε πατήστε το κουμπί “Συνένωση”.

Βήμα 3

Θα δείτε τις 2 καρτέλες και τα στοιχεία των πελατών. Επιβεβαιώστε ότι θέλετε να γίνει η συνένωση των 2 πελατών.

Τελειώσατε. Η συνένωση ολοκληρώθηκε.

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!