Πρέπει να είστε σε περιβάλλον διαχειριστή. Επιλέγετε από το κεντρικό μενού Διαχειριστής / Η επιχείρησή μου
–
Επιλέγετε το tab Ημερολόγιο.
Αρχικά μπορείτε να ορίσετε την ώρα έναρξης και λήξης για όλες τις ημέρες της εβδομάδας.
Επιλέξτε την ώρα νωρίτερης έναρξης (π.χ. εάν μια ημέρα της εβδομάδας δέχεστε ραντεβού από τις 8:00 το πρωί και τις υπόλοιπες ημέρες από τις 9:00, θα επιλέξετε 8:00).
Επιλέξτε την ώρα αργότερης λήξης (π.χ. εάν μια ημέρα της εβδομάδας δέχεστε ραντεβού έως τις 9:00 το βράδυ και τις υπόλοιπες ημέρες έως τις 8:00, θα επιλέξετε 9:00).
Στη συνέχεια μπορείτε να περάσετε τις άδειες του προσωπικού είτε είναι ημερήσιες είτε είναι για μια περίοδο.
Επιλέγετε ημέρα και ώρα για την έναρξη και λήξη, και την/τον συνεργάτη που θα έχει άδεια την περίοδο αυτή.
–
–
Όπως βλέπετε το φόντο στον συγκεκριμένο συνεργάτη άλλαξε για την ημέρα εκείνη. Παρόλα αυτά σας επιτρέπει να προσθέσετε ραντεβού για το συνεργάτη αυτό.
–
Προσοχή! Στο εβδομαδιαίο ημερολόγιο δεν απεικονίζονται οι άδειες.
Σύντομα θα βελτιώσουμε τα χαρακτηριστικά αυτά και θα έχετε τη δυνατότητα να περνάτε και τα ρεπό του προσωπικού.
Κέντρο εξυπηρέτησης (Ελλάδα, Κύπρος)
+1 917 280 7182 (free with viber / facetime)
Ώρες λειτουργίας: 1:00μμ - Μεσάνυχτα