SalonDFS

Υποστήριξη Είσοδος

Διπλογραμένοι πελάτες – Πως το διορθώνω;


Εάν καταχωρήσετε 2 ή περισσότερες φορές τον ίδιο πελάτη είναι πολύ εύκολο στο SalonDFS να ενώσετε τις 2 καρτέλες του ίδιου πελάτη.

Βήμα 1

Μπείτε στη λίστα πελατών (πρέπει να είστε σε επίπεδο διαχειριστή).

Δείτε τους πελάτες που θέλετε να ενώσετε τις καρτέλες τους.

Επιλέξτε τον πελάτη που θέλετε να διαγραφεί η καρτέλα του (π.χ. αυτόν που έχει λάθος τηλέφωνο ή ημερομηνία γέννησης ή όνομα).

Βήμα 2

Επιλέξτε (επάνω δεξιά) το κουμπί “Συνένωση πελάτη”.

Επιλέξτε τον πελάτη με τον οποίο θέλετε να ενωθεί η καρτέλα του.

Εάν δεν τον βρίσκετε εύκολα, γράψτε το επώνυμο του πελάτη στο κουτάκι αναζήτηση πελάτη που βρίσκεται κάτω από το όνομα του πελάτη που θέλετε να ενώσετε.

Αφού τον βρείτε πατήστε το κουμπί “Συνένωση”.

Βήμα 3

Θα δείτε τις 2 καρτέλες και τα στοιχεία των πελατών. Επιβεβαιώστε ότι θέλετε να γίνει η συνένωση των 2 πελατών.

Τελειώσατε. Η συνένωση ολοκληρώθηκε.

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!